ترقه

اخه چراا؟

من هر سال یک ماه قبل چهار شنبه سوری کلی ترقه میخریدم 

ولی فردا چهار شنبه سوری و من امسال هنوز هیچ نگرفتم 


اخه چرااا؟

یکی بیاد منو ببره  بازار تا ترقه بگیرم 


من لباس عید واینا نمیخواهم اصلا خرید عید نمیخواهیم ولی ترقه میخواهم 


وای خدا پارسال چقدر چهار شنبه سوری شلوغ کردم 

 بعدا  از شیطنت های چهار شنبه سوری های گذشته میگم براتون 

فقط اینقدری بدونید که  پارسال  نزدیک بود  دکتر مملکت رو بفرستم رو هوا


۵ موافق ۱ مخالف
من از ترقه میترسم :(
دنبالی
:)

ضمنا(ضمن چی؟!)؛همه پست هات را میخونم ولی "در راستای نداشتن هیچ گونه حس و حال مناسب برای نوشتن"؛کامنت نمی دهم!

چرا همه حال شون خرابه؟؟.

ممنون که همه پست هارو میخونی 

من ترقه بازی نکردم تا حالا ...
مامانم میترسه !
پس شما جزو اون دسته ای هستین که جون ما رو به  خطر میندازن!!! :)

دقیقا 

من از همش یک بکس دارم
چهارشنبه سوری خوبی داشته باشی

من هنوزچیزی  نگرفتم 

غروب میرم  میگیرم 

من انقد از ترقه مرقه میترسم..کلا سه شنبه و چهارشنبه آخر سال رو بیرون نمیرم اصن :|

بیا محله ما ترست میریزه

حالا شد! فقط مواظب باش کسی رو هوا نفرستی:))

سعی میکنم

اخه اون دکتر خیلی ساکت بود من فقط میخواستم یخ اش  اب بشه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان