پارک نوشت های من

رو نمیکت پارک کنارش  میشینم میگه رشته ات چیه؟

صنایع شیمیایی

چی هست؟؟

یه رشته هنرستانی که همون طور از اسمش معلومه  بیشتر با شیمی سروکار داره تو رشته ات چیه؟

تجری

همیچن با افتخار گفتم تجربی یه لحظه فکر کردم پزشکی  دارم اونم نه از دانشگاه تهران فقط دانشگاه خارجی

یکی نیست بگه اخه عزیز من  هنوز یه سال که داری تجربی میخونی  تازه فهمیدی زیست چیه چرا اینقدر  خودت رو میگیری

تازه  بدتر از اون  میگه وای   تجربی خیلی سخته کل شبانه روز چهار ساعت میخوابم  گوشی و Tvهم  کلا تعطیل


کمی نگاهش میکنم  بزار اینم فکر کنه هنرستان رفتن واسه بچه تنبل هاست  خبر نداره که یکی از بچه های تیز هوشان و چند تا از نمونه دولتی ها دارن  تو هنرستان درس میخونن  رشته شون هم صنایع شیمیاییه


لبخند میزنم میگم موفق باشه

مغرور تر میشه  میگه  چرا  ناراحتی؟؟پشیمونی رفتی هترستان؟کاش بیشتر درس میخوندی  تو برگه هدایت تحصیلی ات  تجربی میاوردی 

واقعا ناراحت شدم  میگم :ببین اون موقعی که من جز نفرات اول ریاضی استان بودم  تو اصلن نمیدونستی ریاضی چیه   اون موقع که من بورسیه تحصیلی داشتم 

تو اصلن نمیدونستی بوریسه رو چطور مینویسن 

توکجا بودی  وقتی من  از مدرسه نمونه دولتی گذشتم  فقط بخاطر اینکه دوستم قبول نشد  هزارتا بهونه اوردم که  رفتم مدرسه  معمولی 

وقتی من داشتم زیست میخونم  تو کجا بودی؟؟

از اینا بگذریم  واقعا فکر کردی نمره من پایین بوده که رفتم هنرستان؟؟

متاسفم که  افکارت مال سال هزار وسیصد پیچ ومهر است 

تو برگه  هدایت تحصیلی من اولویت اول تجربی بود 

وقتی همه مشاور های مدرسه به همه بچه ها میگن نرید تجربی به من گفتن برم تجربی 


بعدش خیلی  راحت ازش دور میشم  وچند متر اونطور  طرف تر میشینم رو جدول کنار پارک 

چقدر بدم میاد از ادم های  قضاوت میکنند 



پی نوشت:گاهی ادم میره پارک حالش خوب بشه بدتر میشه یه غربیه بد میره رو اعصابت 

وقتی  راهنمایی بودم  چون تو شیمی  و فزیک و زیست باهوش بودم  معلم مون  برای منن کتاب های سال های بالا تر میاورد مکه بخونم گاهی مال بچه های تجربی بود  مثلا زیست میخوندم 

یادمه که هر روز  وقتی خالصه اونی که خونده بودم رو سرکلاس برای معلمم میگفتم  برق تحسین رو تو چشم هاش میدیدم 

خیلی برام زحمت کشید تو راهنمایی

چقدر دلم براش  تنگ شده کاش یه روزی ببینمش  بگم تمام  عشقم رو به شیمی بدهکار شمام 

۱ موافق ۰ مخالف
خیلی کارت منطقی هست 
خوشم اومد ازش
کاش بقیه هم ب این سطح فکری میرسیدن، لطفا یک پست درباره این نوع تفکرت بذار. شاید به کسی تلنگری خورد :)
راستی چ فرقی داره جنسیت من چیه؟ 
افکار مهمه :)
راستی شما گفتید که اینده شغلی رشته فنی بیشتره؟؟؟؟؟ اصلا اینطور نیست
دوستانی که رشته مهندسی در دانشگاه میخونن باید کلی هزینه اضافه بکنن تا در اموزشگاه های فنی مهارت کسب کنن چون ان چیزی که در دانشگاه در رشته های فنی تدریس میشه با نیاز الان بازار فرق داره 
ولی اونطوری که دوستانم از رشته های پزشکی تعریف کردن همون درس های دانشگاه رو بخونن خیلیه و کامله
تو رشته پزشکی کلی کار عملی است ولی کدوم رشته فنی کار عملی کافی داره؟
من رشته ام ای تی هست مجبور شدم خودم دوره های شبکه و طراحی سایت بخونم تا بتونم ی اینده کاری داشته باشم 
الان کسی که پزشکی میخونه اگر فقط درس های دانشگاه رو ب خوبی پاس کنه میتونه شغل خوبی داشته باشه ولی اگر مهندسی باشی و درس های دانشگاه رو ب خوبی پاس کنی تنها فایدش اینکه مدرک گرفتی و هیچ جا نمیتونی کار کنی چون درواقع سوادکاری نداری
چقدر حرف زدم ;)
موفق باشی  :)

چشم  پست میزارم 


جنسیت مهم نیست  درستهوافکار ادم ها مهمه  اما من شدید بیزارم از اینکه  طرف مقابم یه فرد مجهول  باشه 
حداقل  اگه  بدونم طرف دختر یا پسر میتونم راحت تر باشم 

میدونی قبول شدن پزشکی سخته  درسش هم سخته 
قبول که اینده شغلی  خوبی داره 
اما من خودم هم رشته ام فنی  تمام کار های عملی رو انجام میدیم 
حتی سخت تر از دبیرستانی ها درس میخونیم  بیشتر از اونا  تو مدرسه هستیم 
چقدر دکتر میخواهد  جامعه   
جامعه به شغل های دیگه ام نیاز داره 
نیازه که من صنایع بخونم  که برای تولید کشور مفهمید باشم 
نیازه که شما ای تی بخونید 

چند سال دیگه جامعه دست ما ها میافته 
مدرک باشه کار نکنی  یعنی کار نیست نه اینکه  سواد نیست 

ممنون شماعم موفق باشید 

مهریه ات فوق العاده هس 
شوهرت هیچ وقت طلاقت نمیده چون نمیتونه 2 هزار کتاب رو بخونه خخخخ
اگر هم بخواد برات بخونه دوباره عاشق میشه :)
موفق باشی

میدونم

کتاب ادم رو عاشق میکنه تازه کتاب های که میدم بخونه کتاب هایه که برای زنده کردن زندگی به درد میخوره 

این طرف کلاس چندمه که این قدر وقت کم میاره 
چرت و پرت گفته من تو تیزهوشانم اینقدر سرم شلوغ نیست که این طرف اینقدر دبدبه کبکبه داره 
ای بابا من تجربیم ولی دلم میخواست هنر بخونم 
چون هم علاقه دارم هم استعداد 
:(
تو هم آجی گلم یکی محکم میزدی پس گردنش بهش میگفتی رو خودتو جمع کن بچه سوسول تنبل که اینقدر بی برنامه ای
تازه زبونتم واسش درمیاوردی
:)

سال دوم بود 


حرف الکی زیاد میزد منم بیخیال رفتم یه حا دیگه نشستم 

بله خب! هرکی به یه چیزی علاقه داره! ضمن اینکه دخترها نایزی به شغل تضمینی آنچنانی ندارن! اما پسرا بیشتر باید به فکر رشته باشن که موقعیت شغلی متناسب تری داشته باشه[تجربی هم من فقط پزشکی نمیدونم! شاخه های تجربی خیلی بیشتره :)]

اینده  شغلی رشته های فنی  الان بیشتر 


واقعا پسرا گناه دارن 

چه درس هایی میگیری از زندگیت :)

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان