من هنوز دارم co2تولید میکنم

زنده ام ولی کاش میمیردم 


اینکه روزی هزار بار حالم خرابه میشه  به درک 


تو خیابون راه میریم یه پیر مرد دست فروش  کنار خیابون  نشسته

بین وسیله هاش  بسته ها تییییییییییییغ  رو میبینم 

من:نگار  وایسا من برم یه بسته تیغ بخرم  الان  میام

نگار:بری دیگه  باهات حرف نمیزنم 

من سکوت میکنم  فقط همین نگار مونده کنارم اگه  اونم بره دیگه کسی رو ندارم سر قبرم گریه کنه 

سوار اتوبوس میشم 

بازم از کناراون مرد رد شدم ولی  دیگه فرصت خرید نیست باید زود تر سوار بشم 



یاد گرفتم  وقتی دلم میگیره بگم به درک  سر دلم داد میزنم ومیگم  خفه شو 

سر دلم فریاد میکشم میگم  چیه چرا هی میگیری

به زودی این ناله هاب تمام میشه 

به زودی  دوستم  پست اخر وبلاگم  رو میزاه 


چقدر  خوابم میاد  کاش بخوابم  یه خوووواب  عمیق وهمیشگی 

پی نوشت:CO2یعنی کربن دی اکسید 



۰ موافق ۰ مخالف
خدا وکیلی ع.ن تیغ را در آوردی دیگه! :دی :/

ولی جدی جدی حال خیلی ها خرابه؛حتی خرابتر از تو؛حتی خرابتر از من...! بیا به این فکر کن که چقدر خوبه که حالت به اندازه اونها خراب نیست...مگه نه؟!

مثلا همین الان که معلم داره هندسه فضایی درس میده،من نشستم تو دفتر دارم کامنت میذارم!دیگه بدتر از این؟!
:/

:(


تو هیچ از من وزندگی ام نمیدونی 

حیف نیست بخوای به چنین زندگی احمقانه ای پشت کنی؟ :)
دردناکه ولی دردش مزه می ده، اینطور نیست؟ :)

اینطور نیست 

درد هاش تلخه 
هیچ مزه خوبی نداره 

البته اونا که همیشه تولید میکنن :)))
مهم اینه که طرف خودش بخواد یا نه. 
ولی من فکر کنم به همون انداره ای که رفتنِ پدرت تو رو اذیت کرد و حالت رو خراب، رفتنِ تو هم حال برادر و مادرت رو خراب میکنه. 
مرگ یعنی سوت پایان بازی زندگی ...
خواهش می کنم اجازه بده این سوت پایان رو داور بزنه ...
خواهش می کنم به این زودی انصراف نده ...

خسته ام

تو نمیتونی درک کنی 

بعضی وقتا منم حس میکنم زیادیم :|

:(

هی بمیرم ابجی.... 
حال منم خوش نیست.... 
این دنیا  لعنتی چرا تموم نمیشه! 
درخت ها هم هنوز اکسیژن تولید میکنن تا تو نفس بکشی !!

هه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان