چقدر دل نازک شدم چقدر شکننده شدم

یکی بیاد با من دعوا کنه 

دلم و دعوا میخواهد  که بعد جیغ بزنم  که بعد  داد بزنم  

اخرشم قهر کنم وگریه کنم 


دلم دعوا  میخواهد 

که بعدش قهر کنم 

بعدش ناز کنم 

بعدش کسی بیاد نازم رو بکشه 


خدایا به خودت قسم من دخترم  گاهی دلم میخواهد ناز کنم


بابایی یادته  یه زمانی نازم رو میکشیدی 


بابا کجای که دختر میخواهد لوس  بشه ولی نازش خریدار نداره  

۳ موافق ۰ مخالف
منم جدیدا خیلی دلم میخواد با یکی دعوا کنم 

من دلم  میخواهد  ناز کنم  لوس باشم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان