پیامبر من

سلام سلام سلام 

اصلن سلام و صد سلام 

من الان خوشحالم 

به مامانم یه قولی دادم 


ایام امتحان اصلن نمیخواهم افسرده باشم 

خسته شدم از گریه و زاری

میخواهم بخندم 


امروز روز عیده 

روز بعثت  پیامبر مهربانیه 

مثل تمام کورد ها امروز دف نوازی کردم 


من هنوز ته دلم ایمان دارم 

هنوز امید به زندگی دارم 



من کژال کوردم  لباس کوردی تنم میکنم 

میخندم 

چوپی میگیرم(رقص کوردی)



همین حالا دارم کورد کانال رو نگاه میکنم جوان های کوردستان  عراق که دارن میرقصن به عشق پیامبر 

رقص هماهنگ پسران کورد با لباس کوردی و هماهنگ دستمال تو هوا چرخاندن

هماهنگ پای روزی زمین کوبیدن 


بعدا کامل در مورد رقص کوردی میگم 


الان اومدم که بگممممم  عیدتون مبارک دوستای مجازی مهربون

ببخشید اگه ناراحت تون کردم 

 عاقایون خانووووما عیدتووون مبارک 

من خوبم و خوشحال 


اهنگ  کوردی شاد گوش میدم امروز 


حالم خوبم امروز  بخاطر پیامبره به برکت بعثت  پیامبر مهربانی 

۲ موافق ۰ مخالف
چقدر عالییییی^ -  ^
دوستت دارم رضوانی. دوستت دارم:)

ممنون شما؟؟

عید شما هم مبارک
الحمدلله!
عیدتون مبارک...!
من که نمیدونستم عیده...تازه فهمیدم!

خخخخخخ

عیدت مبارک رفیق 

خدا را شکر
عیدت مبارک!!!!

مررررسی 

همیشه همین جوری باش خب :)

چشمممم خب 

خوشحالم ک اجیم خوش حاله

 

ایشالا همیشه همینطوری باشی خواهری :)

چشم خواهری 

همیشه خوشحال میمونم 

ابجیم الهی همیشه شاد باشی:-)

مرسی ابجی 

وبت نایسه خوشحال میشم به منم سربزنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان