اندر احوالات من

من  هم  تنهایم

کاش....

هزارتا کاش دارم پس نمیگم


چقدر بد که مریض باشی

زخم کنار سرت باشد 

وهمه را فراموش کرده باشی

چقدر بده که گاهی دلت هوای عشق داشته باشد

میدانی قلبت خالی نیست

میدانی  نباید خالی باشد

میدانی  که  کارقلب فقط  خون رسانی نیست

وقتی جلو تلویزیون هستی  و صدای علی مولا علی مولا میاید

دلت میخواهد پدری باشد که اغوشش امن ترین جای دنیا باشد

سرچمدان یادگاری بابا میری

پیراهن هایش  

پیراهن سورمه ای رنگ  که برایش اخرین روز پدر گرفتی وهرگز  وقت نشد که آن را تن کند

تف به ذات منی که به دوستام حسودیم میشه

تف با ذات من که  دلم میخواهد شیبه بقیه دختر کسی باشد که  هوایم را داشته باشد



من بلد نیستم  بگم به درک

من بلد نستیم که ادم باشم 


۱ موافق ۰ مخالف
بعضی وقتا فکر می کنم اگر روزی پدرم فوت کنه منم مثل تو دلم تا این حد ، زیاد ، براش تنگ میشه ؟! نمیدونم ...

هیچ  وقت به نبود پدرت فکر نکن

حتی فکرش هم دردناکه
همیشه دعا کن  سایه بابات بالا سرت باشه 

ادرس وبلاگتون؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان