توت فرنگی خاله

این  جوجه رو که میبینید  توت فرنگی من(خواهر زادمه)

مهرسانا خانوم نفس خاله است که  از هفته پیش من توت فرنگی صداش میکنم 

بالا بعد از سه ماه من پیدا کردم که چطور مهرسانا رو صدا کنم 



۵ موافق ۰ مخالف
عنوانت رو که دیدم، یادِ توت فرنگی های برادرم افتادم. یه گلخونه آزمایشی درست کرد. برف اومد. خراب شد. دوباره درست کرد. این لحظات جلوی چشمم گذشت!

امیدوارم همیشه موفق باشه.

موفق باشن 

ای جانم چقد بامزه اس :))
خدا حفظش کنه این توت فرنگی خانوم رو ^_^

ممنون 

خب توت فرنگی ام هست واقعا :)

بله بله 

الهی چه نازه:-)

ممنون 


ببخشید حواسپرتی گرفتم
زنده باشه مهرسانا خانوم

خواهش میکنم 

ممنون 

چه نازه زنده باشه الهی!
اسمش چیه؟

ممنون 

مهرسانا 

چقدر اسمش سخته!:-\
همون توت فرنگی خوبه صداش کنی!!:)))

مهرسانا ؟؟؟سخته؟؟

من همه رو یه جور دیگه صدا میکنم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان