خونه تکونی خر است

خونه تکونی  خررررر است 

با من بحث نکنید که اصلا خونه تکونی خوب نیست 

فقط باعث بد بختی منه 



بعدا پست کاملی در این باره میزارم  الان واقعا  وقت ندارم  



من خونه تکونی ندوس 

من از خونه تکونی متنفرم 

دست مصودم شد (گریه)


۴ موافق ۰ مخالف
من که از خونه تکونی معاف بودم

خوش بحالتون 

واقعا خر است
دنبال شدید :)
خره دیگه (:

اهووم

منم موافقم

اما بزرگ میشی یادت میره

یادم نمیره کادم بیشتر میشه

اوه اوه بد جوری خرهـــــــــــــــــــــــ

خیلی خره

و در آخر ما میمانیم و یک کاغذ سپید ...
موفق باشید
دوست داشتید به منم سر بزنید

Ok

خونه تکونی... واقعا سخته:(
خیلی هم خر است..گاو هم است :|

هم خره  هم گاوه  هم گوسفند 

اصلا باغ وحشه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان