خسته ام

ای ام افسرده  

ای ام خسته

ای ام داغون 

 

عاقا من چطور بگم  خسته ام  چطور بگم اعصاب ندارم   

چرا مامان دیگه  حواسش بهم نیست چرا  هیچکس مثل قدیم ها نیست 

اصلا  بود ونبودم اصلا مهم  نیست  

چرا یکی نمیاد بگه چه مرگته  لعتنی 

چرا ؟؟اخه  مگه میشه ؟؟؟

جالبه دیگه نگران ساکت بودنم نیستن   چرا نگران  این  حال خرابم نیستن  

مسخره اس  ادم بعضی وقت دوست داره یکی بیاد بهش بگه چته ؟؟ دوست داره یکی بیاد و بگه  لعتنی  حرف بزن  ؟؟

ولی  ....

من از همه ادم های اطرافم دلگیرم  من از دست همه شاکی ام  

حتی از همون خدایی که میگه از رگ کردن بهم نزدیک تره شاکی ام   

از خدا هم ناراحتم   چه برسه به بنده هاش  


شاید اندک اندک خیال تعطیل بشه چون  حس وحال تایپ کردن نیست  مطلبی هم ندارم  برای  گفتن و نوشتن  

دلم برای خودم تنگ شده دلم برای همون  ادم شیطون وشلوغ تنگ شده دلم تنگ شده برای روز های که پر از خاطره  خوب بود

هییییی خدا دمت گرم   خیلی باحالی خدا  خیلیییییی ها   اصلا  ممنون که اینقدر ضد حال میزنی  



پی نوشت:لطفا ترحم نکنید 

شما از  زندگی من خبر ندارین  پس فکر نکنید  الکی دارم ناله میکنم اگه تو وب نوشتم  فقط برای اینکه دلم  گرفته بود و کسی نبود که باهاش درد ودل کنم  

 



۵ موافق ۱ مخالف
من یه پست گذاشتم به اسم "کار خوبه خدا درست کنه"
از اون روز ، روزی چند بار تو دلم این جمله رو تکرار کردم... بعد چند روز واقعا اتفاقات خوبی افتاد و خیلی از مشکلات به سادگی حل شد!... اصن روحیه م خیلی بهتر شده. و کاملا دارم حضور خدا رو حس میکنم.
نیازی نیست این جمله رو بلند بگید، کافیه یه چیزی درونی باشه.
چون خودم ازش نتیجه گرفتم دوس دارم به همه بگم!! :)
راستش اولش زیاد مطمئن نبودم که نتیجه بده، اما الان هر بار با ایمان کامل میگم... احساس میکنم کلید اجابتو پیدا کردم...
امیدوارم شما هم این جمله رو بگید، و کارساز باشه براتون.
البته درستشو بگید، چون حس کردم بعضی از دوستام اشتباه خونده بودنش!!!!
این جمله عامیانه این جمله ست!:
خوب است کار را خدا درست کند
:)
روزاتون شاد
به فاطمه .ح : گاهی وسط حالی که غم دنیا ریخته تو دلت بیان بهت غلط املایی رو تذکر بدن واقعا ستمِ


+ پی نوشتت .. یه دنیا حرفِ ..
حست قابل درکِ اما امیدوارم زودتر تموم بشه .. حداقل موقت با یه اتفاق خوب .. به یه معجزه ی کوچیک ..

اونه با فاطمه خانومه که هیچ  ممنونم


کاش تمومه بشه ولی ....  کاش معجزه واقعا باشه 

گآهی زندگی پر از ناله میشه
ایشالا بزودی پر از شادی باشی. ..
اینجا رو ادامه بده..وبلاگ نویسی ذهن رو تخلیه میکنه و آرامش بخشه..

شادی  هاهاهاها شادی دروغه 

خدا که اصن عالیه ...
خلق کرده مث حیوون پرتمون کرده تو دنیا تازه اون ورم میخواد پدرمونو در بیاره !
من عاشق خدا شدم اصن خیلی خوبه ...
تازه اختیارم داریم ...
مثلا هر کی خواس میتونه خودشو بکشه !
ولی اون ور پدرشو در میاره ...
آره دیگه اون اختیاری که خدا میگه اینشکلی ...
حالم از همه چیه این دنیای مزخرفی که ساخته به هم میخوره ...

منم  همین نظر رو دارم 

دنیا خوبی نساخته  فقط بخاطر یه سیب ما داریم  این همه بد بختی میکشیم 

یادمه بهار (دخترم) هر وقت ساکت می شد و تو خودش فرو می رفت بهش می گفتم هان چته؟ نکنه عاشق شدی؟
حالا نوبت رضوان خانم ما شده این تغییرات روحی تو این سن غیر طبیعی نیست مشکل هم همه دارن مگه میشه تو این دوره زمونه با این اوضاع و احوال کسی مشکل نداشته باشه هان؟
نه قضاوتت می کنم نه نصیحت چون در جایگاه هیچ کدومشون نیستم اما همه ی اینا میگذره اینقدر زود میگذره که خودت یه روز میشینی و به همه ی این نوشته هات می خندی

چقدر خوبه که  میرفتین پیش دخترتون اما این روز ها کسی نگران سکوت من نیست وفقط خودم میدونم پشت این سکوت چه اتفاق بزرگیه  

من حال وحوصله تحمل این مشکل  ها رو ندارم
مطمنم هیچ وقت هم به اینا نمیخندم چون ....
بیخیال
 ممنون ازتون  خانوم مشفق عزیزم 

از تو چه پنهون منم این روزها ناله م .
نبینم غمت رو

ممنون

تحرم نه، ترحم.

ممنون  درستش کردم 

باز باید نامه بنویسم :)

شاید

خودم فعلا دارم برای خدا نامه مینویسم میخواهم  ازش مرخصی بگیرم یه مدت استراحت بده به این زندگی پر هیجان من 

کلا کسی از کسی خبر نداره !
برای همین میگن آرامش میخوای از هیچکس توقع نداشته باش !

توقع نیست  

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان