قاطی نوشت های من

دیوانه نوشت:امروز داشتم کتاب خونه رو  مرتب میکردم

یه کتاب دارم که کلی خاطره باهاش دارم صفحه اولش رو بهترین دوستم برام نوشته

امسال اتفاقی اون کتاب رو بردم مدرسه حواسم نبود تیغ وسط کتاب رو بر دارم کلی بچه ها باهم حرف زدن و من فقط خندیدم

یه روزی قرار بود اون تیغ عمر من رو تمام کنه  پریا میخواست تیغ رو برداره که نذاشتم نگار هم خیلی سعی کرد که برش داره ولی نذاشتم

نگار شدیدا نگرانه که من باز خریت کنم 

دوباره وسوسه  شدم تا نزدیک دستم برد اون تیغ رو ولی وقتی برای یه ثانیه فکر کردم دیدم بهتره که خریتم رو باز تکرار نکنم

دفعه قبل شاید از شناس بدم بود که نمردم  شاید هم هنوز باید بمونم و بجنگم با تقدیر



این روزا کاملا منطقی دارم باخودم کنار میام میخواهم برای یه باردیگه به خودم فرصت بدم 

من از تمام علاقیم گذاشتم از تمام اتفاق های خوب زندگیم مثلا از ورزش ،از نوشتن، از کانون، از  دوستام ،تمام کتاب داستان های که تو بچگی باهاشون خاطره داشتم ،از المیپادمحبوبم، از دفتر خاطراتم، از دوستام و از احساساتم  من از همه چی گذاشتم (یعنی همه اینارو فراموش کردم همه رو از خودم دور کردم)حالا یه بار از خودم میگذرم

دیگه کسی رو دوست ندارم کاملا بی احساس  کاملا سرد  نه لبخند میزنم نه گریه میکنم  نه برام گریه وخنده کسی مهمه 

میخواهم فقط زندگی کنم میخواهم  اروم و سرد باشم نمیدونم قرار چی بشه فقط میدونم قرار یه تغیراتی به وجود بیارم




پررو نوشت : چرا من بلد نیستم قالب برای وبلاگم درست کنم چرا؟؟؟؟ چرا من برای وبلاگم قالب خوشگل ندارم چرررا؟ خب منم دلم قالب خوشگل میخواهد (گررریه گررریه)

چقدر دلم میخواهد عیدی  یه قالب خوشگل هدیه بگیرم  (الان  معنی جمله ام: میشه بهم عید مجازی بدین ؟ لطفا قالب وبلاگ باشه )

 (ای ام خیلی پر رو؟)



لطفا نوشت: چند وقت پیش تو یه وبلاگ خوندم که نوشته بود میشه برام نامه بنویسید خیلی برام جالب بود منم این روز ها دلم میخواهد نامه برام  بیاد 

اینقدر میخواهد مثلا پستچی بیادو بهم نامه بده ولی نمیشه


حالا میخواهم بگم: میشه واسه ام نامه بنوسید؟



پی نوشته :توجه کنید  قسمت نارنجی و نقره با فونت بزرگ تری نوشته شد یعنی مهم تره (لبخند)

پی نوشت: چقدر این روز ها دلم زندگی میخواهد نه روز مرگی




۵ موافق ۱ مخالف
چی بنویسم برات دختر کورد یا (کرد)؟:-)
اسب سواری بلدی؟

کرد درسته  ولی برای اینکه درست تلفظ بشه  مینویسم  کورد 

نه  اسب سواری بلد نیستم   اما رانتدگی بلدم  

الان منظورت اینه که من یه قالب بهت بدم ؟ :دی

نه اصلا ههههه  کلا گفتم هرکی خواست به اندک اندک خیال عیدی بده  


وب داره تعطیل میشه دیگه قالب نمیخواهد ممنون 

وای چه جالب!!! واقعا دنیا چه بازیهایی داره:-)
به نظرم ابن یه نشونه س که تو همچین موقعیتی با هم اشنا شدیم عزیزم

درسته

دنیا با همین بازی هاش قشنگه

سلااااام دوست جدید خودم:-)
این پستت منو برد به حال و هوای چند سال پیشم. دور و بر پونزده سالگیم... تقریبا نود درصد چیزایی که نوشتی توصیف حال اون روزام بود... ولی خداروشکر گذشت...
و من الان خیلی خوشحالم که اون روزا تسلیم نشدم..
کی میدونه...شاید توام چند سال بعد حال فوق العاده الانمو داشتی و این حرفا رو به یه نفر دیگه زدی~(@^_^@)~
شایدم خیلی زودتر از چند سال بعد:-)

ععععه منم الان دقیقا 15 سالمه

شاید ...

ولی فعلا که  بدحوری حالم خرابه

راستی اون ادرسی که برای قالب برات فرستادم بدستت رسید؟؟

بله ممنون

الان نامه که بنویسیم نمیتونیم پستش کنیم برات!!
همینطوری مجازی یعنی؟

همین طوری مجازی

(کامنت خصوصی)

http://erfanwd.blog.ir/
برای یافتن قالب های خوب خوب.

تشکر فراوان

سلام این وبلاگ کد قالب برای بلاگ داره
http://erfanwd.blog.ir/

یکی از مشکلات بلاگ اینه که نمیشه قالب دلخواه انتخاب کنی.

ممنون

زندگی نه روزمرگی
+ عالی بود :)

روز مرگی نه زندگی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان