من یک ادم کج سلیقه هستم

خب  اینم عکس ظرف های که قراره من توش هفت سین بچینم 

من عکاس خوبی نیستم 

البته کلا موجود بی سلیقه ای هستم  

اصلا کج سلیقه ام  

کلا بیخیال من کلا بی استعداد  وخنگ  و بی حوصله  و بی سلیقه  

تو یه جلمه میشه گفت ادم مزخرفی هستم 

 بعدا  عکس کل سفره هفت سین رو میزارم براتون  فعلا ظرف هاش رو ببینید 



اون طرح های فوق العاده مسخره رو ظرف هارو خودم زدم


اون چیز های رنگی تو ظرف هارو خودم رنگ کردم 

۳ موافق ۰ مخالف
جواب کامنت "پریســـآتیـــس :)" را که خوندم بهت تو دلم کلی فوشش دادم...!
آخه آدمیزاد که نباید کاری به حرف بقیه داشته باشه!
من خودم اینقدر حرف پشت سرم هست(!)...ولای اصلا بهایی نمیدم!
جدی میگم؛اگه میخوای هر دو روز یکبار شکست قلبی نداشه باشی؛بیخیال حرف بقیه بشو!

اخه نمیشه همیشه بیخیال باشی

سال نو مبارکککک رضوان عزیزممم
خوبی؟ :-*
راستی قضیه فرانسه رفتن رو ننوشتیا (*^__^*)
قشنگه که توهم (:

ممنون 

سلام.
من همون هانی هستم به دلایلی وبم رو حذف کردم الان دوباره یه وب زدم خوشحال میشم دنبالم کنید.
شما هنوز دنبالید.
تبریک میگم! سال خوبی داشته باشی دختر کرد!

تشکر فراوان 

عیدتون مبارک خانوم معلم 

سلام 
یه مثالی هست که هنوز ضرب المثل نشده ولی شاید در آینده بشه. 
در هر بی نظمی ای ، یک نظم هست. 

ظرف هاتون همشون چشم دارن؟ 
انگار دارن میبینن !!! 
ظرف ها که پر هستن، چرا خالی میبینید؟ 

اگه خودت فکر کنی که خوش سلیقه ای، کافیه.
اگه کسی نمی تونی سلیقه شما رو بپسنده تقصیر خودشه، نه تقصیر شما. چطور وقتی به یکی میگی چقدر خوشگل شدی ، جواب میده چشمات خوشگل میبینه ولی خوش سلیقگی تو رو بد سلیقگی میبینن. پس مشکل از چشماشونه. 
چقدر امید دادم بهت. بسه دیگه. 

جسارت بنده را به بزرگواری خودتان ببخشید. 
به امید موفقیت 

خیلی  امید وار شدم 

خیلی قشنگن رضوانی(*^__^*) 
واقعا خیلی قشنگ
عیدت مبارک عزیزدلم امسال سال خوبی بود چون دوستایی مثه تو پیدا کردم:-)

ممنون

قشتگ شده :)
سال نو پیشاپیش مبارک ...

ممنون 

نه !! بی سلیقه نیستی :)

بقیه  گفتن بی سلیقه ام 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان