منم دخترم

خواستم بیام الکی بنویسم رضوان مرد و تمام  

اما پشیمان شدم دروغ نمیخواهم بگم


دلم میخواهم حسابی گریه  کنم

نا امید نیستم . فقط دیگه حوصله ندارم


از دعوا با مامانم خسته شدم .اینکه بهش میگم مریضم و اون مسخره ام میکنه 

اینکه  نزدیکش میشم ولی دور ازش

گاهی مهربون گاهی بد اخلاق گاهی عصبانی گاهی ...


منم دلم میخواهد مثل تمام دختر بلد باشم ناز کنم  دلم میخواهد مثل تمام دختر ها  عاشق موهای بلند باشم

از بچگی اونقدر تو مخم کردن که تو باید مثل پسر باشی که پسر بار اومدم

از بچگی اونقدر موهام رو کوتاه کردن که حالا دیگه  موی بلند برام شده ا رویا 


از ادم های اطرافم شاکی ام  .

از اینکه بهم یاد ندادن دختر باشم .بهم یاد ندادن شیطون باشم بهم بیا ندادن که  مثل همه زندگی کنم


میدونم حتی  اگه ناز کردن هم بلد بودم  نازم خرید دار نداشت 


نا امید نیستم .باور کنید گاهی میخندم.گاهی شوخی میکنم.گاهی  ادم هستم

اما همه اینا الکیه تظاهر خسته ام کرده .خسته  ام   از اینکه الکی لب هارو کش میدم که مثل خنده  بشه 



به درک که   ......



۳ موافق ۱ مخالف
بله جهشی خوندم!!
رشته ریاضی!!
مرسی رضوان که قشنگ تره!!

ناراحت نمیشی بهت  بگم خر خوان؟

ریاضی جهشی  خیلی درس خوانی

بله معلومه که اسم رضوان قشنگ تره
اسم طاها رو من برای  برادر زاده ام انتخاب کردم 

من نفهمیدم
رضوان که اسم پسره
بعد تو میگی دختری!!
پسری یا دختر؟!

اره دیگه  حتی اسمم پسرونه انتخاب کردن 

ولی دخترم 

حالت مثل من بده:-(

حال همه بده:(

:/:/ باشه ولی در کل پیشنها میکنم یکم موزیک ویدئوهای تیلور سوئیفت رو ببینی حس رقصت یکم قلقکت بده شاید که فرجی شد :))
حالا نزن ما رو :))

:)

میرقصی برای اینکه از این حالات در بیای :/ و حالت بهتر شه. رقصیدن هیچوقت بی دلیل نیست :))) هر موقع انجام بشه خوبه :)) من تضمین میکنم.

خب من کلا  رقص بلد نیستم


الکی حرکات مسخره در اوردن کلا مسخره است 

چیزی که من برای تو تجویز میکنم یک ساعت رقص با اهنگه توی یه اتاقه. ترجیحا تنهایی. اولاش خجالت اوره. اخراش هر حرکتی هم میتونی انجام بدی و برای این رقص پیشنهاد اهنگ هم دارم که اگه خواستی بگو اهنگاشو بهت بگم.

ما  کورد ها  زیاد میرقصیم 


اما هیچ وقت حوصله انجام چنین کاری رو ندارم
مگه دیوونه ام که بی دلیل برقصم 

نمیدونی برعکسش چقدر بدتره حتی تصورشم نمیتونی بکنی
من یه مورد کمیابم

چرا ناشناس

برعکس چطوره؟؟

راستش من خودمم گاهی حس می کنم که رفتارام خیلی پسرونس :/
و این به خاطر جوِ خانواده است  باید دختر بودنو یاد می گرفتم اما ...

درک نمیکنی منو 

حرف من چیزی دیگه است 

دهانم دوختی دخترجان :)))
چی بگم والا :)))

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان