اراده

بزرگ ترین مشکل من اینکه اراده ندارم 

یعنی  بعد از انتخاب پشیمون میشم 

مثلا  حالا از ته  دلم دوست دارم چادر بپوشم  ولی میدونم چادر حرمت داره ومن  شاید نتونم حرمتش رو رعایت کنم 

کاری به دین وایمان ندارم  چادر یه نوع پوششه که من دوسش دارم اما   خب همون قدر که لباس کوردی برام  مهمه و وقتی میپوشم سعی میکنم واقعا کورد باشم و حرمتش رو رعایت کنم  چادر هم همونه 

امروز وقتی داشتم از پل هوای  رد میشدم دلم خواست  بپرم  یه دست بزنم به نرده بالا سرم   اما اگه چادر سرم باشه نمیتونم اینکار رو بکنم 

 تصمیم دارم بیشتر  فکر کنم  و فعلا  چادر نمیپوشم 

امروز وقتی با مشاور مدرسه مون حرف میزدم  گفت که  تو پوششت خوبه  چادر درسته حجاب رو کامل میکنه ولی تو حالا هم حجابت خوبه 

..........................

خیلی وقته که لباس های استین کوتاه نمیپوشم بخاطر خط های روی دستم   یه جورای دیدن این خط باعث میشه باز  تیغ دست بگیرم اما چون قول دادم تیغ دست نگیرم 

...........................

امتحان های ترم نزدیکه  با این مدل درس خواندن من حتما تابستان هم  باید برم مدرسه

۳ موافق ۰ مخالف
موافقم عزیزم تا دلت قرص نشده چادر نپوش. به خصوص که اگه هی ظاهرتو عوض کنی بقیه به جای این که درک کنند ذهنت روشنه و داری با فکر تصمیم میگیری هی مسخره میکنند که چرا هر روز یه جور میگردی. در حالی که خیلی ها حتی یه بارم به این که چرا این شکلی لباس پوشیدن فکر نکردن...

رضوان تو دیگه نباید به تیغ دست بزنی اون خط ها هم زود خوب می شن 

حیفه دختر جای تیغ میمونه
تا دلت قرص نشده چادر نپوش
با چادر دست بزنی نرده بالای سرت اشکال نداره مگه چادری ها دل ندارند من یه بار با چادر تو خیابانهای تهران از درخت آویزون شدم و توت خوردم تازه یادمه به دوستم گفتم اگه استاد راهنما منو ببینه دیگه پایان نامه منو رد میکنه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان