تغیر کوچیک من

بعد از مدت  دلم هوای  این رو کرد که کمی   به  خودم  برسم 


مدتی بود که موهام  کامل جمع میکردم بالای سرم  

 مدتی بود که  دیگه  وسواس برای ست بودن لباس هام به خرج نمیدادم یا اصلا دیگه باحوصله ناخون هام رو لاک نمیزدم 

دیگه هیج  ذوقی نداشتم 


دوشب پیش   اما قرار شد بریم مهمونی 

 موهام رو اتو کشیدم    مثل قبلا  کج ریختم  کنار صورتم

  چون  واقعا لب ها بی رنگ بود  یه برق لب هم زدم 

 مانتو لی وشال  وشلوار سفید  پوشیدم 

 این میان  برادر زاده شیطونم   تو خونه  راه می رفت وبلند بلند داد میزنه عمه خوشگل شده  

عمه  ....


وبازم منو خجالت میده    اونقدر  خجالت کشیدم که وقتی از اتاق بیرون رفتم  لپ هام سرخ شده بود وسرم پایین بود

موقع  خروج  از خونه کنار در خروجی  خودم نگاه میکنم   مانی  رو نگاه میکنم  میگم خوبم؟  لبخند میزنه میگه عالی شدی چ

زنداداش پشت سرم  می ایسته میگه  خوشگل شدی 

(مگه میشه تغیر رنگ توی لباس هام  و مدل نوهام اینقدر  تاثیر داشته باشه(

 این میان فکر میکنم این مدت  چقدر  افسرده وناراحت بودم که   فقط کج ریختن موهام روی صورت  و پوشین  لباس رنگی  اینقدر  باعث تغیرم شده که همه  یه جوری نگاه میکنند

خیلی وقت بود که فقط مانتو مشکی یا سورمه ای با شال وشلوار مشکی میپوشیدم  ا

یادمه موقع  روز اول عید  پسر عموم بهم گفت  دیگه شال  مشکی  نپوش


خالصه  یه تغیر کوچولو  کلی  حال بقیه رو خوب کرد 





۵ موافق ۰ مخالف
ای جان چقد قشنگ:) من عاشق مانتوی لی ام به خصوص با شلوار وشال سفید خیلی ناز میشه حتما معرکه شدی خانوم خوشتیپ:) جدی میگم تیپ این شکلی خیلی دوس دارم:))
برای همون چند لحظه هم خوبه رضوانی... همیشه همینجوری به تیپت برس خود به خود حالتم بهتر میشه. منم خیلی وقتا ناراحت که باشم میرم موهامو شونه میکنم لاک میزنم سرحال تر میشم... اصلا میدونستی ادم وقتی لب هاشو به حالت لبخند دربیاره نمیتونه به چیزای بد فکر کنه؟ تو روانشناسی میگن هروقت خیلی ناراحتی ادای لبخند زدن دربیار خود به خود بهتر میشی. منکه امتحان کردم واقعا نمیشه همزمان لبخند زد و ناراحت بود...

:)

کلا کافیه یه تغییر بدی ملت تا پشیمونت نکنن ولت نمیکنن :| :))
حس نوشتت رو دوست داشتم :)
منم وقتی موهامو یه طور دیگه زدم روز اول یکم تغییر باعث شده بود حسه خوبی داشته باشم ولی فقط همون روز بود ! امیدوارم برای تو حسه خوبه پایدار باشه ...

واسه منم فقط چند ساعت بود

دیگه حالم خوب نیست فقط برای چند ساعت بود

چقد خوبه این تغییرات کوچیک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان