من ومانی جونم

من تو پاساژ:وااااای مانیییی  مرغ امین

مانی:خب که چی؟؟؟

من: میییییییخووووواهمممم

مانی:دخترم  شهرزاد واسه اش اون پسره خرید

من:یعنی منم باید وایسم  اون پسره بیاد برام بخره؟

مانی:دقیقا

من نه با صدای خیلی  اروم نه خیلی بلند میگم:اااااااییییی پسره بیا واسه من مرغ امین بگیر

مانی:هیس ابرومون رو بردی

من با نیش باز:خب برام بگیر

مانی:نووووچ

من  خودم رو مظلوم میکنم میگم::حیف  حیف  که میخواهم با عیدی هام دف بگیرم اگه نه حتما مرغ امین میگرفتم 


مانی:اخی دلم سوخت بیرم برات بگیرم

من:من لاک وادکلن  و  گواش هم میخواهم 

مانی:باشه باشه 



خالصه اینکه من  به قصد خرید مانتو رفته بودم بیرون ولی با گواش و نرغ امین و لاک برگشتم خونه 

یعنی مانتو نگرفتم  اصلا مانتو خوشگل اسپرت پیدا نکردم 


درسته گاهی بحث دارم با مانی اما خب مهربونی هاش رو نمیشه  ندید  من جز مانی و داداش هام کسی رو ندارم والبته خدا رو هم دارم 


الان با دست های رنگی پست میزارم  




پی نوشت::همه کورد ها عاشق دف نوازی هستن 

پی نوشت:یکی از ویژیگی های داداش خوبه اینکه قبل از سال تحویل عیدیت رو بده که هرچی خواستی بگیر



۳ موافق ۰ مخالف
لاکات رو بمن عیدی بده :دی

خدا مادر و برادرات رو حفظ کنه انشاالله :)

ای به چشم قابل نداره 

ادرس بدین پست کنم 


مرغ امین هم بفرستم؟؟؟

من فکر می کنم بیشتر تنبور دوس دارند من خودم هم تنبور دوس دارم

اره  تنبور هم دوست دارن 

منم دوست دارم 
 
اما یه دوست داشتم که موسیقی سنتی کار میکرد میگفت دف  نوازی  تو خون کرد هاست 


من خودم کلا ساز های ضربی رو دوست دارم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان