چهار شنبه سوری

کی میاد  من رو ببره بیرون؟؟

عاقا من تنهام  (گریه) 

خب اقایون  نامرد برادر تنها تنها رفتن ولگردی 

 

محله ما سر وصدا رو  شروع کردن  خوب منم  دلم میخواهددددددد


وقت نشد هییییییچ ترقه بگیرم   

از ته مونده  ترقه های پارسال پنچ تا ترقه مونده من با عمرا با پنچ تا ترقه برم بیرون 

اخه من هر سال برابر کل کوچه ترقه داشتم ولی امسال .....



بیا میگن عشق بده  که  عشق کجاش بده؟؟؟ من الان عشق داشتم با اون میرفتم بیرون  تازه با عشقم بالن ارزو ها روشن میکردم 

تازه  باهم از رو اتیش میپریدم  تازه کلی هم میخندیدم   تازه خیلی  خاطره میساختیم ولی کووووعشق؟؟؟؟


مثلا خانومه....... که دیروز با عشق رفته بودن بیرون وشب گزارش کامل به من داد  صرفا جهت  اینکه  پز بده  خب حقم داره  بیرون رفتن  کلی خوراکی کوفت کرده بودن کلی عشقش بهش عیدی  داده بود  کلی هم لباس گرفته بودن  کلی هم خندیده بودن(قسمت مادی اش رو بیخیال مهم اینکه خوش بودن باهم)

خب  چرا؟؟؟؟چرا سن عاشق شدن اینقدر اومده پایین ؟؟..


چرا  من امروز افتادم زانوم زخم شد ؟؟؟

چرا هی سرم گیج میره؟؟؟

چرا سر درد هام زیاد شده؟؟؟

 چرا دست یهو بی حس میشه؟؟؟

زانوم و دستم داغون شد  هم زخم شدن هم  فکر کنم بد جوری ضرب دیدن


 مامان صرفا  جهت  اینکه من  داد وبی داد راه نندازم میگه دیگه خانوم شدی  اصلا دختر رو چه به اتیش بازی


پس چرا امروز که پرده ها رو وصل میکردم نگفت خانوم شدی تو رو  چه به رو چهار پایه رفتن

چرا  وقتی مبل ها رو جابه جا میکردم نگفت نکن  


چرا وقت کار  دختر وپسر فرق ندارن ولی موقع خوشی اونا پسرن و من دختر 

چرا  اینطور میکنند؟؟؟


از این  فرق گذاشتن ها متنفرم

مانی کم کم داره اذییتم  میکنه  

خسته از هر روز دعوا  خسته از این اتفاق ها و جنگ ها 




چهار شنبه سوری تون مبارک  امیدورام خوش باشید  وخوش بگذره  مواظب  خودتون باشید بجای منم بخندین 


۲ موافق ۰ مخالف
دوست داشتم بینشون باشم اما نرفتم! :)

کار خوبی کردن خطر ناکه 

من پام از خونه بیرون نذاشتم... :-(
چقد بدم میاد از اینایی که میدونن آدم شرایطشو نداره و هی میان پز میدن

اطراف من از اینا زیاد هست 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان