خدا

من حالم خوبه 

اصلا توووپ تووووپ 

من عالی ام 


دیگه غم وغصه خوردن  بسه  سال نو باید کمی قوی تر باشم

زخم ها ادم ها روقوی میکنند

منم با هر زخم قوی تر میشم 


دوست ندارم ساده ببازم   

قوی نیست ولی میتونم ظاهر قوی داشته باشم 

پس ظاهرا حالم خوبه 

به درک که دلم حالش خوب نیست یه  کم با عقلم کار میکنم 


برای هزارمین بار  بلند میخندم 

بخاطر مانی بخاطر خودم  بخاطر غرورم  میخندم 

میخندم  میگم  به درررررک که کلی مشکل هست 



میخواهم  قران  بخونم  

۳ موافق ۰ مخالف
سلام:از وب مهسا اومدم اینجا آخه نوشته بودی شهریوری هستی منم شهریوریم کنجکاو شدم وبتو ببینم  فقط یه شهریوریه که وقتی کلی غصه داره میتونه بخنده

کار خوبی میکنی اتفاقا منم بعد از مدتها امروز شروع به خوندن قرآن کردم یعنی چن ماهی میشد که قرآن نمیخوندم  قرآن خوندن به آدم آرامش میده وقتی میخونی  برام دعا کن منم قول میدم هر روز دعات کنم 

موفق باشی


دمت گرمه رفیق 

منم میخواهم شروع کنم  قران خواندن 

دوست شهریوری ممنونم 

شاد بودن بزرگترین انتقامی هست که میشه از روزگار گرفت، پس شاد باش عزیزم!

سعی میکنم 

افرین خوش حال باش مث من

همیشه خوش باشی 

شروع خوبی به نظر میاد !

باورش نکن تظاهره 


چون  میخواهم انتقام بگیرم 
میخواهم ولی مردم کلی داغ رو دل بقیه بزارم 

انقدر بخند تا غصه هات از رو برن :))))

چشم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان