باز مینویسم

سلااااااااااااااااام وصدددد سلام ( این مدل سلام کردن من هم توی دنیای مجازی وهم توی دنیا واقعه ایه )

اول اولش میخواهم بگویم دلم شدیدا برای دوستانی که در بلاگفا داشتم تنگ شده  برای جمع دوستانه ای که همه هم سن وسال  خودم بودن

دلم برای زهرا تنگ شده که پرواز کرد دلم برای شوخ کردن هایم با هاکان تنگ شده هردو این دو دوست  پرووووواز کردن هردوشون سرطان داشتن اولش زهرا بعد هم هاکان  خدا میداند بعد مرگ هر کدام از این دوستان چقدر ناراحت شدم هنوز برایشان دعا میخوانم بگذریم برای بقیه دوستانم ارزوی سلامتی میکنم  

 کم کم باجمع بزرگ سالی اشنا شدم افرادی که همه اهل قلم بودن بعدش دیگر با وب های مختلف با موضوعات مختلف اشنا شدم  که بعضی هاشوت عبارت اند از:

مثلا با وب اقای سر به هوا (یا همان مرد بارانی)  اشنا شدم  و نوشته هاشون که بسیار عالیه اون موقع یه چالش فوق العاده تو وبلاگشون داشتن (چالش این بود که اعتراف میکردیم به خنده دار ترین سوتی هامون )

 وب گل ابدی (هستی)که برایم اندازه خواهرم عزیز است (نوشته ها ی زبیا و عالی که از خواندنشان لذت میبردم)

 وبلاگ خلستان (صمد اقا) مهربون (داستان های فوق العاده و پست های عالی شون )

وبقیه دوستان رو بعد از خرابی طولانی بلاگفا دیگه نتونستم که وب هاشون رو پیدا کنم و دوباره  نوشته هاشون رو بخونم

قبل تر ها یعنی قبل از اینکه همه سرمون بره تو گوشی ها برای برنامه های مثل تلگرام و ...  چقدر بیشتر توی وب ها پست میخواندم ولی کم کم  خیلی از وب ها تعطیل شد  بگذررررررررر یم 

میخواهم از نوع شروع کنم باز میخواهی مثل حدود یک سال پیش با لذت توی وبلاگ پست بزارم و بازهم هوای نوشتن به سرم زده


امااااا به یاری دوستان نیاز دارم  بازهم انگیزه میخواهم امیدوارم دوستی های جدیدم توی بیان دوستی های پایداری باشه



پی نوشت: میخواهم یه گپ تو تلگرام بزنم برای دوستان هم وبلاگی که لینکش رو میزارم تو وبلاگ اما خوب  دو دلم نمیدانم چیکار کنم ایاز بزنیم یانه؟

 



۱ موافق ۰ مخالف
من که فعالم و موافقم با این قضیه تو تلگرام :دی
سلام خدا دوستانت را رحمت کنه!
یه آقای سر به هوا تو بلاگ مینویسه اینجا
http://mardebarani.ir/

میدونم  ادرس وب اقای سربه هوا رو داشتم 

نمیدونم !!
ایشالله بازم دوست میشین
دوست میشیم (:
سلوووممم
من همیشه از رفتن بلاگرها ناراحت میشم...حتی اگه بار اول وارد وبشون شده باشم و ببینم زدن خداحافظ...خوب میکنی بازم میای :)
دوستای جدید و تجربه های جدید منتظرتن ;-)
درود
با سپاس از مطالب و وبلاگ مفیدتون
خوشحال میشم اگر لطف کنید به منم سر بزنید
در صورت صلاح دید اگر بلاگ منو لینک کنید بسیار ممنون میشم.
پیروز و سربلند باشید
http://zonashop.ir/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان