انتخاب

یکی از دوستان جدید از انتخاب رشته ام پرسیده بود 

اره  گلم  ریاضی ام خوب بود   و یعنی باید  خوب باشه چون اکثر درس ها محاسبه دارن

درمورد انتخاب رشته ام باید بگم که یک سال جنگ ودعوا تو خونه بر پا کردم که اخرش راضی شدن من برم  رشته صنایع شیمیایی   (خانواده اصلا دوست نداشتن من رشته فنی بخونم ) هنوز مامانم گاهی میگه رضوان بیا رشته ات رو تغیر بده

 خیلی ها فکر میکنم رشته فنی واسه بچه های که خیلی درس نمیخوانن ولی اتفاقا فعالیت بچه ها تو هنرستان بیشتر و بیشتر درس میخوانند جالبه بدونی یکی از بچه های کلاس ما تیز هوشان بوده و الان داره صنایع میخونه  بقیه هم معدل  بالا هستن

درس های ما واقعا سخته چون هم عملی داریم وهم تئوری ساعت های درسی مون هم بیشتر از رشته های دیگه اس  کلا هنرستان تایم بیشتری تو مدرسه هستن بچه ها


راستش نمیدونم  سوالت  رو جواب دادم یا نه اگه باز سوال داشتی بپرس

 

 

۴ موافق ۱ مخالف
چقدر از این سوالا از من میکردن -_-

من خودم  از این سوال ها زیاد میپرسیدم  و  از همه درمورد رشته شون میپرسیدم الان  باحوصله البته کوتاه و مفید در مورد رشته ام میگیم 

اهل تبادل لینک هستی؟
خوب خدارو شکر
ولی الان راضی ای؟ توانش رو داری؟ محیط مردونه نیست ک آزارت بده؟
راضی راضی؟ شغل و کار برات هست؟

هنوز که مونده تا وارد محیط کار بشم ولی چون اخلاق پسرونه است  مطمنم مشکلی پیش نمیاد

به روز نمی کنی؟
ان شاء الله موفق باشی 
منم صنایع دوست داشتم ولی جا نبود

اشکال نداره موفق باشی

مهم اینه که علاقه داری حرف دیگران مهم نیست.

بله درسته

سلام دوست من به بلاگ خوش آمدی

مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گاهی در ذهنم چیزی میگذرد چیزی که اشوبی در درونم بر پا میکند
چیزی که انگشتانم را وحشی میکند وتمام این احساسات رو کیبورد خالی میشود
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان